Photobucket

SAHABAT

Sunday, March 21, 2010

BuZZZZ

Adei.... dah lama tak berbelog ni, apatah lagi nak buka www.blogger.com .. semua nya gara2 kesibukan ku sebagai housewife sehingga tak nyempat2 nak buka, nak sentuh nak lihat laptop. Entah cam mana rasa tergerak hati ni nak berbelog walaupun hari dah tgh malam.. tapi sebab excited baca blog yg tak sempat dibaca. memang aku dah ketinggalan banyak.. so aku tgk sekilas pandang blog2 yg aku follow antaranya littlehumaira ngan cerita cici.. memang aku syok sgt baca blog diorang.. hehehe...

oklah aku dah ngantukk sgt niii,,pagi esok nk kene pi cuci keter..keter dah macam brg lama.. berhabuk maa.. pastu nak pi kat tempat keje laki aku, antar seluar jeans dia.. adeiii lagi

p/s :

1. Tahniah Cik Cici... akhirnya pregnant jugak ekk .. jgn lasak2 sgt yer..
2. Happy belated buffday to Humaira.. BB thieya will follow you on 23 march 2010.. Be a good girl

No comments:

Post a Comment