Photobucket

SAHABAT

Tuesday, March 23, 2010

Biler aku Jadi Musang

Hik..Hik... perihal musang dan perkataan 'musang'.. pepatah ada menyebut musang berbulu ayam tapi aku lupa plak aper maksudnya,, maklumlah da lama tak masuk sekolah.. kalo yg jenis suka berjaga waktu malam dan membuta di siang hari pun dipanggil musang.. alahai sian ko musang takder pun yang bebaik aku dgr pasal ko.. Chuppp.. ni bukan nak buat entry pasal musang la... ni perihal aku yg dah jadi musang semenjak 2 menjak nii ..

Sejak laki aku start duty dan kebetulan lama aku tak surfing.. boleh dikatakan tiap2 malam aku berjaga sampai ke pagi.. bukan buat aper pun.. dok ngadap laptop.. lebih dari org office aku rasa.. padahal takder bende penting pun just nak update facebook, bagi makan pets aku dalam myspace, bukan forum susuibu , berbelog, baca gosip, skype... alamak banyak pulak aku bukak.. hehehe tak kabo..sedar2 dah pagi ..barulah rasa nak landing... nasib baik si kecik aku ni bgn nya lambat boleh lah aku curi time sikit tido... kadang2 tu dia bangun awal jugak, tgk mama dia tgh membuta, apa lagi dia korek biji mata aku, selak baju aku.. kekadang aku sedar aku bagi jer susu.. terlelap balik plak ..siap peluk si kecik tu lagi... Hubby aku...??? hik..hikk.. aku jadi musang time hubby aku kene stay kat tempat keje dia atau pun outstation.. kalo dia ader aku takjadi musang lah...

Siang ??? adei mana sempat aku nak surfing.. ish2 kene plak si kecik suka kacau aku.. dia lah yg tolong surfingkan untuk aku.. even dia tido ptg pun memang aku tak nyempat nak sentuh laptop ... Sian kat aku...

No comments:

Post a Comment