Photobucket

SAHABAT

Wednesday, March 24, 2010

Epi Besday Thieya Boceng...

"EPI BESDAY TO YOU... EPI BESDAY TO YOU.. EPI BESDAY TO THIEYA... EPI BESDAY TO YOUUUUUUUUU................ ceeeewaaahhhh.. mama nyanyi untuk thieya boceng... well, hari ni 23 Mac 2010 Nurul Athieya Khalieda sudah cukup 1 tahun.. Bak kata mak sedara die .. " Sudah besar kamu ya " ala2 indon gitu... Aku plak, dah planning nak buat party kecil untuk si kecik aku ni... famili aku ngan famili hubby aku jer.. hik..hikk.. kekurangan budget lahhh
Mule2 tu igt nak buat spageti tapi umi aku cakap buat something yg cucu dia boleh makan jugak.. lupa plak yg si kecik aku ni tak suka mee.. dah habis fikir so kiterorang buat macaroni bakar and aku pi beli ayam goreng edlee ( ala ayam KFC.. sedap dan murah) Mak mentua aku plak dah siap2 beli cake..
Party bermula pada jam 9.30 malam.. memang dah lewat pun sebab laki aku baru sampai.. as usual ada sessi potong cake dan tiup lilin.. memandangkan si kecik aku ni tak reti tiup lilin.. jadi aku yg kene tiup.. si kecik tau nak pegang asap jer (asap mana boleh pegang..hikk..hikk ) thanks pada adik aku yg sudi jadi jurugambar tak bertauliah .. Si kecik aku nampak cute dengan baju gaun warna biru brand pony.. baju tu dah lama ayah aku hadiahkan, cuma aku peram untuk dipakai pakai hari jadinya nanti.. Tapi yg tak bestnyer, ayah aku dan adik ipa aku tak dapat join da party. Ayah aku busy dengan projek Juara Rakyat di Machang (hari2 busy ) and adik ipa aku ada tahlil.. tapi sempat gak lah ayah dan adik ipa aku merasa macaroni bakar and cake tu.
oklah.. kat bawah ni aku letak gegambar sepanjang party tu.. macam byk sgt.. hik..hik.. yg tu jer yg aku rasa macam best untuk letak dalam blog..

4 comments:

  1. happy b'day Thieya. Jadi anak yang solehah dan sihat selalu

    ReplyDelete
  2. yeah.. happy bufday2 u thieya.. smoga ceria selalu n membesr dengan sehat ok.. jgn noty2 ye tiut. huh same bulan la lhir ngn cfa,cfa 16/3,thieya 23/3. hihihih cfa bru nk celeb sat ni. huhuhu lmbt ckit....pepun happy bufday.. CHEERSSS

    ReplyDelete
  3. happy belated birthday to mama thieya. moga pnjg umur, dimurahkan rezeki, dipermudahkan urusan, moga capai target fully bf ;)

    ReplyDelete