Photobucket

SAHABAT

Sunday, April 11, 2010

aku ditag.. hik.hikk

Aku di tag oleh adik ku sendiri rupenya.. hik222

1] Adakah anda merasakan anda hot?

Im hot mama.. yeah... tetiba jadi gelenya


2] Upload wallpaper pc/laptop anda gunakan sekarang?

Ini laptop awam.. tak boleh upload


3] Cerita pasal gambar ini?

Nak citer mendenya..


4] Kali terakhir makan pizza

Uiks.. sama ma sis di pizza hut KB Mall..


5] Lagu terakhir aku dengar?

Aku ada kerana kau ada by radja.. dengar lam youtube jer


6] Apa anda buat sambil menyelesaikan tag ni?

sambil usha2 si kecik ni takut terjaga, habis keje aku (keje ke )


7] Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?

along, dayah,yah, nurul, ebek (suami aku yg panggil )


8] Tag lagi 5 orang siapa yang anda nak tag.

-kakna

-Uncle Dan

-laila

- cici

- Humaira


9] Siapa orang nombor satu bagi anda?

adik yg best..


10] Katakan sesuatu pada orang no.5

BB humaira yg sangat comel..


11]Nombor 3 ada hubungan dengan siapa?

sepupuku..


12]Kata-kata cinta kepada nombor 4

alamak.. kang jadi lain plak.. Love u babe, jg bb dalam perut tu ekk


13]Berikan 5 yang anda tahu tentang orang tag anda

1.Mulut byk, garang tu..tapi sensitif gakk

2. Inteligent and talented

3. Berkarisma, a lovely sis

4. Cerita blog yg best.. memang kalo buka blog.. blog cici antara yg dibuka

5. Suka tgk humaira.. cute




1 comment: