Photobucket

SAHABAT

Sunday, August 8, 2010

Bila mama tunggang kuda...

Oppss... tidak ada unsur2 18 sx yer dalam n3 aku ni ek.. betul.. try scroll ke bawah.. tu die.. aku ngah naik kuda. Kuda kepunyaan keluarga mentua aku.. Tiap2 hari jumaat and sabtu pak mentua aku akan buat pony ride dengan mengenakan rm 2 untuk sekali pusing.. aku ?? free jerlah.. hehehe.. Kuda yang aku naik ni namanya Dewi.. oklah jugak tak byk karenah. cuma aku yang banyak songeh.. maklumlah dah lama tak naik. incik hubby aku guide kan aku.. biler dia tgk aku dah confident so slowly dia lepaskan aku riding sorang diri.. still dalam improvement especially kat tgn tu..( incik hubby aku kater tgn aku ni kerasan.. kene lembut sikit baru boleh feel kuda)

Sempat berposing.. incik hubby aku beria2 nak snap pic ni.. tu muka poyo jer..

Ni kira maintain oklah.. hik2.. thanks to incik hubby aku sebab banyak membantu aku dalam bab2 kuda ni.. rasa gian plak nak riding.. hik2

Kalo ader sesaper nak rasa naik kuda..dtglah ke kota bharu.. dekat dengan balai besar di hadapan bangunan LHDN.. operasi akan dihentikan seketika untuk mengimarahkan bulan ramadhan. Insyallah akan disambung selepas raya.. hik2 cam advertisement jer

No comments:

Post a Comment