Photobucket

SAHABAT

Monday, July 26, 2010

thieya dan ice cream..


Bersungguh beno anak aku makan ice cream.. siap comot2 lagi.. jangan tak tau.. ice cream kit kat tu dia bedal sorang.. kemaruk sgt la tu.. yerlah aku kan fussy sikit pasal makanan ni.. tu tak boleh ni tak boleh... entah naper aku kalah ngan dia malam tu.. yerlah.. siap buat mulut berdecit cam anak burung kelaparan plak tu buat plak muka manja ( cam kucing dalam shrek ) cam mana mama ni tak cair ooo... Takperlah thieya.. sebab thieya dah genap 16 bulan ( baru jer tu ) mama bagilah makan ice cream and chocolate tapi kene ada limit yer... ceewaahh macam lah anak aku tau limit2 ni.. Tapi yang sadisnya time nak gosok gigi dia.. adei.. boleh menangis cam kene bantai tu.. nenek aku plak igt aku buat kasar kat cucu dia.. punyala dia belek berus gigi tu.. "Ni berus mana boleh pakai.. nanti nenek umi cari lain " adeh salahkan berus gigi plak.. padahal itu lah berus gigi yang sesuai untuk dia.. sabo ajerlahh

1 comment:

  1. hushh sedp tu.. lom lg kasi cfa mkn aiskim sndri.. coz wisau btuk seseme.. tringin gak nk bg nah 1 aiskrim n mkn sndri. hihi comel pe comot tu.. hih

    ReplyDelete