Photobucket

SAHABAT

Monday, July 26, 2010

Aku Paling Tak suka........

Aku paling tak suka kalo time aku tengah cakap tetiba jer ada yang menyampuk.. kalo menyampuk sebentar aku boleh sabar lagi.. kalo menyampuk terus buka citer baru.. tak ke citer aku ni tergantung ker ( kalo karangan sure cikgu tulis besar2 'cerita anda tergantung')

Aku betul2 tak faham naper ader makhluk sebegini. bayangkan kalo kene kat tempat diorang .. sah2 tarik muka 14.. yang lawa jadi kelawa. Tapi kalo aku.. boleh buat derk jerr.. cam aku ni takder perasaan..

One more thing.. ( ada yang nak menyampuk ke.. ?? ) time kita ni citer punyala bersungguh2 alih2 dia buat tak tau plak.. tak pun dengar tak dengar sama banyak.. hello.. aku bukan suruh ko menghayati sepenuh nya citer aku.. cukup jadi 'A GOOD LISTENER ' aku sudah appreciate.. takpun kalo memang tak nak dengar orang bercerita tak boleh sebut "EXCUSE ME.. 5 MINUTES ' ke.. takpun " KEJUP YER.. ADA HAL.. NANTI..... " kalo memang rasa tak nak dengar pun tolak lah elok2.. ni tetiba angkat punggung terus blah camtu jer.. Fuh.. kalo kene time ngan makhluk ni bercerita.. beria2 panggil kita. siap tarik tangan segala.. plak tu dia tak bg kita buat keje aperpun.. hatta nak sikat rambut pun dia marah... takut termiss chapter.. nasib baik aku ni bolehlah dikatakan 'A GOOD LISTENER ' tadah lah telinga ni nak dengar citer.. mata pun berkelip 5 min sekali takut termiss aksi2 stunt.

Nasib baik blog ni takder sentimen camtu.. aku nak tulis sampai satu hikayat ker.. takder yang menyampuk.. cuma aku tak tau lah ada yang baca ke tak N3 aku yang ntah aper2 ntah ni.. (hopefully baca ek.. tak comment pun takper.. be ' A GOOD FOLLOWER ')

No comments:

Post a Comment