Photobucket

SAHABAT

Sunday, July 18, 2010

Thieya ada Keter...


Jeng.. jeng.. lihat lah keter baru Thieya.. Jip askar lagi.. siap ada meriam kecik lagi kat depan, nak tembak saper ye ??? Ni penangan incik hubby aku lah... ngidam nak beli keter tuk thieya ni. Rupa-rupanya dah lama dia survey..sampaikan pekerja kedai tu kenal . Siap boleh kata lagi "kali ni confirm ek bang.. tak tanya lagi kan ".. Aku mula2 was2 gak nak beli bende alah ni ,bukannya murah.. rm 300 tuuu... maunya thieya tak mau naik..tak ke haru ke tu.. Mula2 beli tu kekonon nak try lah dalam umah.. pergh..thieya buat hal plak.. dia tak nak naik.. incik hubby aku senyap jerlah tak kata apa.. nak marah ??? anak sendiri ma.. lagipun dia yang ngidam nak beli.. aku ni plak men'cool' down kan incik hubby aku.
Petang esok nya.. aku bawak lah bende alah ni turun kat luar (seperti dalam gambar kat atas tu ) berat gak.. aku letak thieya dalam tu.. nasib baik jip ni ada remote control so kita boleh kawal in case dia tak pandai guna stereng ngan pedal tu dan sememangnya thieya tidak pandai pun. Aku pun mengerakkan jip tersebut.. fuhh.. nasib baik dia tak jerit2 cam semalam.. apa lagi satu rumah aku tawaf.. dia punyalah suka.. siap berdiri buat tabik nazi lagi. Aku pun call incik hubby aku " Nasib baik ..berbaloi jugak rm 300.. "


2 comments:

  1. yeay...thieya dah ader keter..aunty nak pinjam boleh?

    ReplyDelete
  2. fulamaaak!thieya ado keto daa lahh..
    kak ila, eh clap, auntie ila(terasa diiku suda tak muda sgt..hehehe)kijo, baru terkial2 nak bli keto taw!

    ReplyDelete