Photobucket

SAHABAT

Sunday, September 27, 2009

RAYA KE ????

Hari ni cukup seminggu beraye... cam tu lah, pegi jalan umah sedara mare, umah kawan2, bagi duit raya, dapat duit raya ( anak la yg dapat ), tgk dan makan bermacam jenis biskut.. yg sedihnyer , aku tak dapat nak snap gambar time raye. sibuk pegang anak lah, nak bg duit raya lah, hubby aku plak buat2 tak igt la plak dengan sibuk buka kedai kopi.. naik jeles aku biler aku baca blog2 org lain yg ader gambar raye. Aku try mintak ngan pak sedara hubby aku gambar2 raya (kebetulan dia snap beberapa photo aku ngan bb aku time raya ) tapi dia ngan famili dah terbang ke London, celebrate raye kat sana plak.. Melepas lah lagi.. takperlah nanti satu hari aku akan upload gambar2 raye aku ngan hubby serta si kecik tu

No comments:

Post a Comment