Photobucket

SAHABAT

Tuesday, September 15, 2009

"Sian anak Mama "

Hari ni, anak mama kene injection.. ntah aper nama injection tu.. sian anak mama, menangis die.. itu kali pertama dia menangis teresak.. (selama ni, setiap kali inject.. senyap ajer.. kekononnya tak sakit la. tapi hari ni dia tewas gak ) Nenek dia siap pujuk lagi sementara aku pergi untuk dapat kan tarikh janji temu seterusnya.. masih lagi kedengaran suara dia.. Aku pun pujuk dia.. "nanti mama kasi upah yer, sian anak mama ni ", gitu lah ayat2 pujuk aku.. Aku suruh mak aku drive keter sementara aku memberinya 'upah' sampai tertido die.. Tapi..jeng..jeng,.. sampai jer kat umah terus terbuka matanya, "wah, anak mama tipu yer", siap tergelak2 lagi.. amboi, dah tak sakit dah ke ? Ish..ish.. siap melompat2 lagi.. adoi.. tak makan saman punyer budak.. Takper nanti umur setahun, si kecik kene cucuk lagi.. bersedia lah !!!

No comments:

Post a Comment