Photobucket

SAHABAT

Tuesday, November 3, 2009

Adoiii !!!!!!!


Adoii !!! Sakit giler perut aku... ni lah akibat makan tak ikut time.. melantak tak kire masa. Dah la hubby takder.. adeiii.. nasib baik si kecik ni dah tido, kalo tak mana nak layan sakit perut lagi nak layan kebuasan si kecik lagi.. Call hubby, hubby cakap suruh amik gaviscon ( betul ke tak ejaan tu..lantaklah ) ku cakap mana ada.. takkan nak pi beli. Dia pun naik risau gak sebab dia tau tahap sakit perut aku, kalo dah teruk mau berguling aku.. Sempat lagi dia tanya baby thieya dah ok ke dari demam, "ok ajer baby thieya, cuma hidung tu ader sikit berair and batuk dia pun ader lagi" gitu la ayat2 aku.. Jadi dia suruh aku tido, mana boleh tido beb !! Perut ni terasa senak, baring pun tak kena, jalan pun tak kena.. nak b*r**k pun tak rasa, rasa cam nak pi makan plak, kang tak pasal lagi teruk.. Cam mana nii ????
* Sewaktu menulis entry ni ku masih lagi sakit.. cuma boleh bertahan lagi,
* Baby thieya sedap ajer berguling di atas katil sambil memeluk 'gawo' ( nama bantal busuk die ) dengki mama

No comments:

Post a Comment