Photobucket

SAHABAT

Thursday, November 5, 2009

"SEBELUM dan SELEPAS"

SEBELUM dapat anak, aku bangun ikut time sendiri, pukul 10 ke pukul 12 ke, hubby.. hehehe lepas buat sarapan ku sambung tido balik la... (kebajikan dia kene jaga oooo )



SELEPAS dapat anak, ikut time baby thieya.. ntah cam mana si kecik ni suka bgn awal.. pukul 8 dah bangun , plak tu siap cakar muka kiter lagi ( kekonon kejut la tu )



SEBELUM dapat anak, hidup aku ngan laki aku ni kurang terurus sikit..heheh al maklumlah hidup berdua..

SELEPAS dapat anak, semua urusan harus dibereskan, kalo dulu baju longgok seminggu tak basuh takper lagi tapi, selang 3 hari dah basuh, dulu bilik jarang kemas, skrg itulah tugas yg dilakukan tiap2 pagi. Pendek kata sentiasa dipenuhi dengan aktiviti berfaedah ..heheheh

SEBELUM dapat anak, asyik berderat ( merambu la ) tak kire masa, kadang2 tgh malam pun boleh kuar lagi, time hubby takder lagi best, kuar ngan adik ipa plak.

SELEPAS dapat anak, kurang sikit aktiviti merambu, bukan aper kalo kuar pun kene ader limit, bawa si kecik ni.. terbatas sikit pergerakkan ...

SEBELUM dapat anak, aku boleh dikatakan sedikit berjoli.. ( kene mention sikit tu ) ala bukan shopping pun, kuat melantak, laki aku pun 2 kali 5 ngan aku gak, asyik makan kat kedai jer.. boleh kirelah berapa kali aku masuk dapur ... heheheh

SELEPAS dapat anak, huihhh.. aku lah yg kene buat proposal budgeting.. ala2 ah long, dapat jer gaji laki aku serah semua kat aku, aku pun seperate lah .. bil2 yg perlu dibayar... ( aku gak yg kene pi settle ) beli pampers , toiletteries ( betul ke tak ejaan tu ) baby thieya, aku ngan hubby aku (kalo habisla ) pastu untuk nampak happening sikit, bawa lah pi makan sekali biler dapat gaji, and for baby thieya, laki aku akan beli baju kat dia.

SEBELUM dapat anak., kiterorg just naik moto jer.. kekonon nak romantik.. laki aku siap ajar aku menunggang lagi... huhuhu... aku pun aper lagi.. sempat la jadi minah rempit ( time preggy plak tu )

SELEPAS dapat anak, baru lah plann nak beli keter, akhirnya kiterorg beli lah viva 850cc ebony black ... itu jer yg termampu setakat ni...


* NOW, AKU BAHAGIA BERSAMA LAKI KU, JUDIN NGAN BABY THIEYA... DOAKAN KAMI YERKK

No comments:

Post a Comment