Photobucket

SAHABAT

Wednesday, November 25, 2009

Satu Juta Sahaja


Aku tak leh nak tido.. tetiba terlintas di kepala otak aku.. "BAYANGKAN LAH KALO AKU DAPAT SATU JUTA RINGGIT"....

  1. Aku akan bagi RM 50k dekat PIL aku untuk expand bisnes diorang
  2. Aku akan bg RM20k kat parents aku.. (lantak diorang nak buat aperpun )
  3. Aku akan bagi RM 30k kat adik beradik aku including SIL aku.. (pandailah korang nak bahagi)
  4. Aku akan beli rumah/apartment budget dalam RM400k (fully furnished and decoration )
  5. Aku akan beli BMW 5 series..
  6. Spent RM25k untuk shopping (agak2 cukup tak ???)
  7. Yang selebihnya ku simpan

Hehehe...naperlah aku boleh terfikir macamtu... adei.. kuat sgt berangan mama ni..thieya oiii....

1 comment:

  1. Hehehe berangan tu cik kak oi. Kalau saya nak beli freezer paling canggih nak buh stok susu, nak menggajikan pembantu kepada anak2 takmo antar nurseri, nak buat nurseri sendiri yg menyokong susu ibu, jadi ILC yg terkenal huhuhu, bantu ibu2 ttg penyusuan iaitu ibu2 yg daif hahaha...cam alim kan hahah.

    Pasal susu mama thieya tu...sabar ajerlah kan...perah tu respect sungguh, saya bermula dengan perah...mmg penat tapi puas.

    ReplyDelete