Photobucket

SAHABAT

Tuesday, June 15, 2010

Adei... thieya cirit birit plak..

Runsing plak aku.. Baru jer aku hati aku senang tgk thieya toyiee berselara makan, hari ni plak dia berak2.. nampak tak teruk sgt, still boleh makan lg nasi , makan roti.. Tapi pengalaman lepas memang buat aku jadi trauma kejup.. yerlah dibuatnya makan tak lalu.. adeiiiiii

Call hubby aku bgtau pasal thieya, dia kater biasalah sebab dia makan banyak.. Dushhh.. rasa nak nempik2 jer nak bgtau BETAPA AKU RISAUKAN THIEYA TOYIEE . Tapi tak mau bende ni jadi besar, aku cuba..dan cuba untuk calm kan diri aku.

Now thieya toyiee sedang tido, aku lumur daun 'ketuk' (mak mentua aku ngan umi aku kata elok untuk anak berak cair ) setiap masa aku lumur kat perut dia, hopefully tak mau jadi macam sebelum ni. Nak bagi ubat ?? kalo boleh aku tak nak dah 'bersilat' dengan anak aku nak bg bende alah tu. Tak sanggup nak nengok dia terjerit2 sebab ubat tu betul2 pahit.

HARAP2 DIA DAH OK LEPAS DIA BANGUN TIDO.. SEBAB MAMA TERLALU RISAUKAN KAN KAMUU

No comments:

Post a Comment