Photobucket

SAHABAT

Thursday, June 10, 2010

salah ke aku biler aku buat satu2 keputusan tanpa meminta pendapat kedua.. yup aku bukan matang sangat dalam membuat satu2 keputusan tapi aku tidak bodoh untuk menilai satu2 keputusan yang aku buat.. well .. tapi ada org tidak yakin dengan apa yang aku telah putuskan dan akhirnya berlaku percanggahan keputusan.



saper yang terasa hati ?



Aku dan yang si yang mempertikaikan keputusan





kenapa ?



Sebab aku sedih bila keputusan aku dipertikaikan dan yang mempertikai kan keputusan itu sudah tentu terasa hati sebab cadangannyan tak diterima


Penyelesaian:


Bagi aku, selagi mana keputusan aku tidak memberi kesan negatif, aku akan tekad dengan keputusan itu, tapi ada jugak aku megubah keputusan, ini ku lakukan semata-mata untuk menjaga pihak yang mempertikaikan keputusan aku. ..


Jadi adakah aku boleh membuat kesimpulan yang aku bukan seorang yang tetap pendirian atau terlalu menjaga hati orang lain ?? Entah aku pun tak tau

No comments:

Post a Comment