Photobucket

SAHABAT

Sunday, June 27, 2010

Keje Gila..

Sah.. memang aku dah gila..tengok dah kul baper skrg... Masa untuk tido tapi aku dok bersengkang mata surfing ntah aper2 ntah.. buka youtube, search macam2 lagu..pakai headphone takut thieya terjaga kecuali dia terjaga sebab dengar radio buruk aku ni.. hik..hik.

Ngantuk.. ntah aku tak rasa lagi nak tido.. menguap tu menguaplah tapi mata aku tak mo pejam.. tgk jer lah thieya dok peluk 'gawo' dia tu..

Ni lah kijoaan mama thieya time hubby takder.. automatik dia tak leh tido.. tu tanda nya suami kene ada dcc.. hik2... manja gak aku ni yer.. kalah 'gemuloh' meebo aka kucing aku luu.. mati sebab kureng kasih sayang..stress and mati gitu jer... Ishh.. simpang malaikat 44 takkan nak ikut jejak kucing aku kot.. hishhhh...

Ni ha..pagi nanti nak pi tangkap gambar.. eloklah tu .. gambar zombie Kota Bharu.. WANTED !!!!! Kalo tak cantik mula aku tarik muka 14.. padahal salah sendiri tak mau tido sudahnya mata tu ala2 zombi.. ni aku pot pet awal.. untuk reminder so tak yah arr aku pot pet.. because i know what will happen... Sabo jerlahh

No comments:

Post a Comment