Photobucket

SAHABAT

Saturday, January 9, 2010

Rambut 2010

Semalam, aku telah meng'highlight' kan rambut aku.. hehhee rase macam zaman mude2 gitu .. tak pasal2 dapat title mama rock.. at first aku nak cut rambut aku.. mana tahan kene tarik rambut ngan si kecik tu.. kalo diikat lagi dia geram nak tarik.. tapi hubby aku tak bg.. dia kata aku nampak SEKSI ngan rambut cam ni.. Adeiii.. if aku kerat jugak, dia takkan tegur aku until rambut aku panjang cam dalam gambar tu.. Ni ks naya.. so aku kater aku nak colour rambut aku.. dia refuse jugak.. so dia suggest suruh aku highlight.. jadi semalam, kiterorang tinggalkan si kecik tu kat MIL aku.. then kiterorg ke salun rambut, dia yg nak kaler cam ni.. pastu dia tinggalkan aku sebab tak larat nak tunggu.. Around sejam keje highlight pun selesai. Aku balik ngan adik aku yg kebetulan tak tau nak pi mana.. so kiterorg pi kat umah MIL aku.

Mula-mula MIL aku terkejutla .. tapi relaks..MIL aku sporting.. terkejutla sebab dia tak pernah tgk aku buat sesuatu kat rambut aku selain dari potong rambut even time couple ngan anak dia.. Yang geram nya suami adik aku siap perli lagi "aiks.. rambut along same kaler ngan bulu biri2".. apa lagi gelak la diorang semua..saba jerlah aku.. Malam tu, baru lah suami aku tgk betul2 rambut aku.. siap kater aku seksi lagi..heheheh.. si kecik plak tak berkedip mata dia tgk rambut baru mama dia.. tau takut nak main rambut mama dia. tapi itu sementara ajer.. pagi tadi dia tarik plak rambut aku..

No comments:

Post a Comment